Warning: Use of undefined constant get_the_title - assumed 'get_the_title' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/customer/www/sagive.co.il/public_html/wp-content/themes/sagive/functions/misc-functions.php on line 305

בידיעה אשר פורסמה אתמול (נו באמת גוגל! היה יום השואה) בבלוג הרשמי של גוגל הודיעו גוגל על שינוי בצורה בה יוצגו מעתה אתרים בתוצאות החיפוש של גוגל. כל מי שביניכם אשר מספק שירותי קידום אתרים או פשוט חד מספיק כדי לשים לב לפרטים הקטנים יודע כי עד כה היה הסניפט של אתר / התוצאה של אתר בתוצאות החיפוש כלל מתחת לשם הדף או האתר את כתובת האתר.
להתראות כתובת אתר
מעתה, במקום כתובת האתר יוצג מסלול פירורי לחם אשר יכלול את שם החברה / שם האתר או מסלול מקוצר במקום כתובת אתר נקייה. זה לא יעבוד תמיד מכיוון שגוגל לא יכולים תמיד לדעת את מסלול פירורי הלחם. הדבר נכון באתרים אשר אינם בנויים על פי הסטנדרט של Schema.org או שהמבנה של האתר אינו ברור.
הנה תמונות של השינוי
לפני השינוי:

אחרי השינוי:

מסקנה:
אם עוד לא התאמתם את האתר שלכם למבנה של SCHEMA (ראו קישור למעלה) זה לא אומר בהכרח שלא תהנו מהשינוי… אבל, תמיד כדאי לעזור למנועי החיפוש להבין את האתר שלכם.
בכל מקרה זה נראה כמו פתרון מועדף וכזה אשר מצביע על שייכות / המיקום של הדף בהיררכיה של האתר שלכם. נפגש בידיעה הבאה. פרגנו עם שיתוף והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו כדי להישאר מעודכנים בכל החדשות מהתחום שלנו.