בצעד מבורך ופותח אפשרויות מעניינות גוגל מצמצמת התוצאות הלוקליות שלה ל3 תוצאות בלבד עם אפשרות להרחיב את התוצאות למידע נוסף. זה לא מעניין את כולנו אבל בהחלט מעניין עבור מי שמספק שירותי קידום אתרים בארצות הברית או בשווקים בינלאומיים.
חיפושים לוקליים מראים כי תוצאות החיפוש לאחר החיפושים הלוקליים (גוגל ליסטינגס) משתנים בהתאם לתחום ומגוונים ביותר ועשויים לכלול תוצאות מYELP, פייסבוק ואתרים של ממש – אפשרות זאת פותחת את הדלת להופיע שוב בעשירייה הפותחת (בערך) של תוצאות החיפוש ואולי כמו בעבר להנות מתנועה אורגנית מגוגל.