קידום אתרים אורגני הוא תחום מורכב בו פרמטרים רבים אשר משפיעים על דירוג האתר החל מכמות הקישורים אשר מפנה אל האתר ועד לעיצוב שלו וכמה שהוא מוביל להמרות / פניות של גולשים. אולי הכלל החשוב ביותר עליו חוזרים שוב שוב נציגי גוגל בהדרכות שלהם הוא לבנות תוכן איכותי לאתר שלכם. תוכן מקורי, מעניין וקריא ככל האפשר.
מנועי חיפוש ובראשם גוגל רעבים לתוכן מקורי ולא במקרה. רבים משתמשים באותם מקורות מידע כדי לכתוב את הדפים באתר שלהם ובמה זה מסתכם? המון דפים עם אותו טקסט, אותם נושאים, כותרות דומות מאוד ואותו רעיון שוב ושוב ושוב..
כדאי להשקיע כי הפעם הראשונה בה אתם בונים דף מסוים באתר שלכם היא לרוב הפעם היחידה
מה עושה תוכן לתוכן טוב?
- איך כותבים תוכן טוב אשר יחשב לפופולרי בעיני מנועי חיפוש?
- האם כדאי להוסיף עמודים לאתר שלכם אפילו אם זה לא הכרחי?
מתחילים עם מחקר מילות מפתח
הצעד הראשון ביצירה של כל דף חדש באתר שלכם הוא מחקר מילות מפתח. מילות מפתח הן שם שנולד בתוך תחום הקידום אתרים ומנועי חיפוש והוא כינוי למילים אותם גולשים מקלידים במנוע החיפוש כאשר הם מחפשים אחר משהוא. אם לדוגמה אנו מחפשים אחר חברת הובלות וודאי נקליד את המילה "הובלות" או אולי "הובלת דירה"… אלה נקראות מילות מפתח וכאשר יוצרים דף חדש כדאי לחשוב קודם לכן במה יעסוק הדף ולמצוא את המילות מפתח המתאימות.
לכל דף שאתם מחליטים לכתוב יש להתאים מילות מפתח רלוונטיות אותן נכלול בדף. אם לדוגמה הדף עוסק בקידום אתרים הרי שהוא צריך לכלול את המילים קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרים בגוגל, מנוע חיפוש ומילות מפתח דומות.
ממשיכים עם בניית גוף הדף
אינני יודע במה בדיוק יעסוק הדף אשר אתם בונים ולכן לא אוכל לתת עצות מדויקות אבל חשוב לבנות עמודים מתוך מחשבה מה יועיל לגולשים. דמיינו שאתם הלקוחות וחשבו מה הייתם מחפשים אם הייתם רוצים את השירות שהעסק שלכם מציע. חשוב להקפיד על מבנה מחשבה רציף מתחילת הדף ועד סופו. דף אשר מציע שירות מסוים צריך להסביר בקצרה מה כולל השירות, למה כדאי לבחור בבית העסק שלכם ואיך מזמינים / מקבלים מידע נוסף.
כאן נכנסים למשחק גם חוקי הכתיבה. כתבו פסקאות ברורות אשר מופרדות עם מרווחים. כדאי להוסיף כותרות ותת כותרות ברורות כל מספר פסקאות כך שיהיה נעים וקל לקורא את התוכן של הדף שלכם. אובייקטים נלווים לדף דף איכותי הוא דף אשר מציע לגולשים את כל או מרבית האפשרויות באותו הדף. שלבו בדף שלכם בצורה מינימליסטית תמונות אשר מוסיפות מידע לדף ומייפות אותו. חשוב להוסיף לדף פרטי יצירת קשר או לפחות טופס צור קשר אלגנטי אשר מושך את העין ומאפשר לגולש לפנות אליכם ישירות מהדף.
לומדים את המתחרים
נכון שעבור כל פרויקט אחר הייתם לוקחים רגע לעשות רשימה מסודרת? ליצירתיות תפקיד חשוב בהצלחת האתר שלכם ברשת האינטרנט והיא שתקבע כמה מידע מקורי אתם מציעים למבקרים באתר שלכם!
משתלם לקחת רגע ו… ללמוד מה המתחרים שלכם ברשת האינטרנט מציעים מבחינת תוכן מקורי ומעניין לגולשים שלהם. אם לדוגמה אתם עורכי דין בתחום הגירושין אולי שווה לכם ליצור מחשבון דמי מזונות, טפסים להורדה, סיפורי מקרי ועוד. בצורה כזאת ומתוך מחשבה ותכנון תוכלו להציע תוכן מעניין שימשוך גולשים חדשים אל האתר שלכם!
תוכן טוב עושה את ההבדל! דף שעבר אופטימיזציה מכיל בתוכו את המילות מפתח נכון בהקשרים הנכונים וגורם לכך שהמון גולשים יבקרו באתר שלכם. אנו מספקים שירותי אופטימיזציה לאתרים קיימים – טיפול חד פעמי חד וחלק שעושה את ההבדל!
זקוקים למקצוען בתחום?
גוגל השתגע והגעתם לדף הלא נכון? זקוקים לשירותי קידום אתרים לעסקים באינטרנט עם חברת קידום אתרים מנוסה שמספקת תוצאות? פנו אל "שגיב SEO" ותהנו מקהל לקוחות גדול יותר, תנועה גדולה יותר לאתר שלכם וחשיפה מרבית ברשת האינטרנט הישראלית!