יצירת דף לעסקים בגוגל פלוס

ברוכים השבים (וגם לחדשים מביניכם). במדריך זה ניצור ביחד דף לעסקים בגוגל פלוס מהצעד הראשון ועד לדף עסקי מלוטש ומעוצב. לאלו אשר תוהים אם זה הכרחי רק אוסיף כי כן! וחוצמזה, אם גוגל נותנים לכם אפשרות ליצור דף עסקי אשר מייצג את בית העסק שלכם כדאי להגיד תודה ולקחת.

מה אתם צריכים:

  • חשבון / פרופיל בגוגל פלוס (הרשמה לגוגל פלוס)
  • תמונת פרופיל (ראו מידות למטה)
  • תמונת רקע (ראו מידות למטה)
  • אהבתם? שתפו!

יוצרים דף לעסקים בשבעה צעדים

צעד ראשון: בקרו בדף גוגל לעסקים ולחצו על הכפתור צור דף Google+ כשאתם מחוברים לחשבון הגוגל שלכם. צעד 1

צעד שני: בחרו את הסיווג המתאים לכם או ליתר הסיווג של בית העסק שלכם

צעד 2

צעד שלישי: אשרו את התנאים (אתם יכולים לקרוא אותם אם יש לכם את הזמן)

צעד 3

צעד רביעי: חפשו את העסק שלכם בגוגל מקומות… מעתה יצירת עמוד בגוגל+ כולל רישום לגוגל מקומות!

צעד 4

צעד חמישי: אם לא מצאתם את העסק שלכם בחרו ב… לא העסקים האלה לא שלי והתקדמו לשלב הבא

צעד 5

צעד שישי: הכניסו את פרטי העסק שלכם במלואם כולל הכתובת האמיתית בה אתם יכולים לקבל דואר. גוגל ישלח לכם גלויה לאישור הרישום.

צעד 6

צעד שביעי: יפה, השלמתם רישום בגוגל מקומות! תנאי בסיסי ליצירת דף לעסקים בגוגל.

צעד 7

צעד שמיני: גוגל יוצרים את הדף החדש שלכם. תנו להם כמה רגעים ותתחדשו!

צעד 8

צעד תשיעי: תתחדשו! יש לכם דף חדש לעסקים בגוגל פלוס. כעת כל שנותר לכם הוא לסגנן אותו. צעד 9

גוגל פלוס לעסקים: תמונות ומידות

עיצוב הוא עניין של יצירתיות! ועכשיו, אחרי שליטפנו את הפרה הקדושה אוסיף כי גם אתם יכולים עם רגע של השראה והבנה של "הכללים" ליצור דף אלגנטי. אחרי הכל האפשרויות לא באמת רבות. מדובר על תמונת משתמש או בהקשר הנוכחי לוגו ותמונת רקע רחבה.

תמונת רקע: מידות

מינימלי:

  • רוחב: 915 פיקסלים
  • גובה: 390 פיקסלים

מקסימלי:

  • רוחב: 2120 פיקסלים
  • גובה: 1192 פיקסלים

תמונת פרופיל: מידות והערות

מינימלי:

  • רוחב: 200 פיקסלים
  • גובה: 200 פיקסלים

מקסימלי:

  • רוחב: 1800 פיקסלים (יוקטן ויותאם)
  • גובה: 1800 פיקסלים (יוקטן ויותאם)

הערה שווה:

עבור תמונת הפרופיל שלכם אתם יכולים להכין ולהעלות קובץ PNG מה שאומר אתם יכולים לעשות את הרקע שלה לשקוף על גבי תמונת הרקע! שווה להשקיע וכך ליצור לוק עדכני וחדשני בהתאם לסוג העסק שלכם.

שאלות ותשובות

העריכות שלך לא יוצגו ב-Google אם לא תוודא שאתה הבעלים של העסק... +
אם אתם רואים את ההודעה הזאת סימן שאין לכם רישום בגוגל מקומות. הרעיון מאחורי גוגל מקומות פשוט ולעניין. אתם צריכים ללחוץ על קישור מידע נוסף ולאשר שליחה של גלויה אל כתובת בית העסק שלכם. בגלויה זאת תקבלו קוד ספרות אותו תצטרכו להקליד וכך לאמת את המיקום של בית העסק שלכם. למידע נוסף בקרו במדריך המושקע איך מגישים בית עסק לגוגל מקומות
אני אני מגיע לדף של העסק שלי? +
הכנסו לגוגל פלוס, לחצו על השם שלכם בצד שמאל למעלה ותוכלו לבחור בתור איזה פרופיל לתפקד… זה מאוד דומה לממשק של פייסבוק מבחינה זאת.
אחרי שפתחתי פרופיל עסקי את מה אני מעדכן כל הזמן? את האישי או את העסקי? +
שאלה מתוך: כפתור גוגל +1 – מה אתם צריכים לדעת

שאלה מעולה יוסי (שיש עליה הרבה שיחות ברשת)…

העניין עם גוגל פלוס שאנחנו לא מבינים והם (גוגל) ממש רוצים שנבין הוא שאנחנו צריכים להתייחס לרשת החברתית הזאת כמו לפייסבוק כלומר הפרופיל האישי שלך אמור להיות כדי לדבר עם חברים אבל זה לא אומר שאתה לא יכול לפרסם בו פרסומים עסקיים (אם יש לך מעגל חברים רחב בגוגל + זה אפילו מומלץ מעת לעת)…

במקביל, הדף העסקי שלך הוא נטו של בית העסק ולכן אין הגיון לפרסם בו דברים אישיים… בכל מקרה כל דבר שקשור לעסק כמו מבצע, באנר חדש, מידע שימושי, עמודים חדשים באתר שלך וכו' כדאי לפרסם בדף העסקי שלך ואם יש הודעה ממש חשוב פרסם גם באישי עם קישור לדף העסקי שלך או לאתר שלך.

יש לכם דף מקצועי? תתחדשו!

אני מקווה שעקבתם אחר ההוראות וכעת יש לכם דף עסקי בגוגל פלוס עם כל הפוזה והיוקרה שהוא מוסיף. אל תשכחו להוסיף את שגיב SEO למעגלים שלכם שנוכל לשמור על קשר. אם נשארתם אם שאלה אתם מוזמנים להגיש אותה כתגובה ונשמח לעזור.

  • אהבתם? שתפו!